مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-29سياسي

2500 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده 2500 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود.

- اردبیل - مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده 2500 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده 2500 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود، اظهار کرد: این طرح در استان اردبیل نیز از اول آذر الی 13 دی ماه همزمان با شهادت سردار دل های سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

وی از وجود 178 بقعه متبرکه در استان خبر داد و افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی به نیازمندان استان اردبیل هدیه شود که بقاع شاخص استان در این طرح مشارکت خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: در ادامه این طرح 20 هزار پرس غذای گرم نیز از محل درآمد موقوفات و مشارکت خیرین استان و با مشارکت امامزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود

2500 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می شود