مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-29سياسي

تلاش خیر تهرانی برای رفع مشکل آبی «گل نی»/حفر یک حلقه چاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با تلاش و همکاری یک خیر تهرانی برای حفر یک حلقه چاه در روستای «گل نی» از توابع درمیان، به دنبال رفع مشکل آبی روستا هستیم.

- بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با تلاش و همکاری یک خیر تهرانی برای حفر یک حلقه چاه در روستای گل نی از توابع درمیان، به دنبال رفع مشکل آبی روستا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت های 20 سال خشکسالی در خراسان جنوبی بیان کرد: منابع آبی بسیاری روستاهای استان به ویژه در شهرستان های درمیان، نهبندان و سربیشه در این خشکسالی های پیاپی از بین رفته است.

وی با بیان اینکه برخی از این روستاها تاکنون خدمات خوبی از خیرین و هلال احمر دریافت کرده اند، افزود: اعزام کاروان های سلامت و نذر آب از بزرگترین گام های هلال احمر برای خدمت به این دسته از روستاییان بوده است.

رضایی از ورود هلال احمر به رفع مشکلات عمرانی و زیرساختی برخی روستاهای محروم خبر داد و گفت: سولابست از جمله روستاهایی بوده که با ورود خیرین، مشارکت هلال احمر و همکاری مردم خدماتی اعم از لوازم زیستی، معیشتی و زیرساختی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه 12 باب سرویس بهداشتی و حمام و یک باب کتابخانه در این روستا در حال احداث است، افزود: همچنین 47 انش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش خیر تهرانی برای رفع مشکل آبی «گل نی»/حفر یک حلقه چاه

تلاش خیر تهرانی برای رفع مشکل آبی «گل نی»/حفر یک حلقه چاه