مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-29اقتصادي

رزم حسینی: 4 میلیون تن کالا ااز زمان مصوبه ستاد اقتصادی دولت ترخیص شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی در جلسه بررسی روش های تامین ارز کالا های وارداتی، افزود: همه صادرکنندگان دارای پروانه صادراتی (از ابتدای سال 98 به بعد) با استفاده از واردات در مقابل صادرات با هماهنگی وزارت صنعت می توانند به .

- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تصمیمات اخیر ستاد اقتصادی دولت و رییس جمهوری درباره ترخیص کالا های اساسی، اعلام کرد: از زمان ابلاغ این تصمیم چهار میلیون تن کالا از گمرکات کشور ترخیص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی در جلسه بررسی روش های تامین ارز کالا های وارداتی، افزود: همه صادرکنندگان دارای پروانه صادراتی (از ابتدای سال 98 به بعد) با استفاده از واردات در مقابل صادرات با هماهنگی وزارت صنعت می توانند به ایفای تعهدات ارزی خود بپردازند.

وی ادامه داد: در صورت عدم تحقق ایفای تعهدات ارزی از این طریق، صادرکنندگان حداکثر چهار ماه از تاریخ صدور پروانه صادراتی فرصت دارند تا از طریق عرضه در سامانه نیما تعهدات ارزی خود را ایفا کنند.

وزیر صنعت بیان داشت: کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظفند موارد فوق را پیگیری کنند و اقدامات و برخورد های قانونی لازم را در صورت لزوم انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: 4 میلیون تن کالا ااز زمان مصوبه ستاد اقتصادی دولت ترخیص شده است

رزم حسینی: 4 میلیون تن کالا ااز زمان مصوبه ستاد اقتصادی دولت ترخیص شده است