مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-29سياسي

شهرداری اصفهان نتایج پژوهش های آلودگی هوا رابدون ملاحظه منتشر کند


معاونت برنامه ریزی شهرداری نتایج پژوهش های سنجش آلاینده های جوی را بدون هیچ ملاحظه ای منتشر کند تا مردم از شرایط واقعی آگاه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصراصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده اظهار داشت: ما تا قبل از این شناخت کافی از خدمات این شهید بزرگوار نداشتیم اما باید از این پس بیش از گذشته نسبت به شناخت داشته هایمان توجه داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از مردم استان اصفهان برای همراهی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران اعمال محدویت های کرونایی ابراز داشت: انشاالله تا زمانی که این محدودیت ها استمرار داشته باشد مردم نیز همکاری خوبی داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای شهر مطلبی را در خصوص نتایج مطالعات پژوهش های حوزه آلاینده های جوی اصفهان مطرح و درخواست تسریع در ارائه این گزارش را داشتم، اضافه کرد: این درخواست منجر به برداشت های مختلفی شد و برخی از رسانه ها آنچه را عنوان شده بود درست برداشت نکردند و منجر به ایجاد حاشیه هایی شد.

اعتبار علمی دانشگاه ها با یک سخنرانی فرو نمی ریزد وی ضمن قدردانی از رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه اعتبار علمی یک دانشگاه نه با یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اصفهان نتایج پژوهش های آلودگی هوا رابدون ملاحظه منتشر کند

شهرداری اصفهان نتایج پژوهش های آلودگی هوا رابدون ملاحظه منتشر کند