مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-29سياسي

صاحبان ویلاهای لاکچری در حال نابودی دامداری گیلان


مدیرعامل اتحادیه دامداران گیلان گفت: صاحبان ویلاهای لاکچری که تحمل بوی دام را ندارند کمر همت برای نابودی دامداری های جوار ملکشان می بندند و متاسفانه گاهی پیروز می شوند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل اتحادیه دامداران گیلان گفت: صاحبان ویلاهای لاکچری که تحمل بوی دام را ندارند کمر همت برای نابودی دامداری های جوار ملکشان می بندند و متاسفانه گاهی پیروز می شوند.

عباس پوسفی در گفت و گو با ایسنا گفت: در گیلان بیش از 72 هزار نفر دامدار عضو اتحادیه هستند که با پرورش و نگهداری از دام معیشت خود و خانواده شان را تامین می کنند.

وی افزود: دامداران با تلاش و زحمت فراوان تامین کننده مهم گوشت و شیر مورد نیاز جامعه هستند و برای تحقق این امر با سختی های فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

یوسفی ادامه داد: اغلب دامداری های گیلان سنتی هستند و استان ما یکی از تولیدکنندگان مهم شیر و گوشت دام باکیفیت در کشور محسوب می شود.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که با توجه به گران تر شدن نهاده ها و نبود تامین صد درصدی نهاده ها به قیمت دولتی، دامداران بتوانند دامداری های خود را حفظ کنند و هر روزه دام های بیشتری به کشتارگاه به علت عدم توان دامدار برای تامین غذای دام به کشتارگاه فرستاده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان ویلاهای لاکچری در حال نابودی دامداری گیلان

صاحبان ویلاهای لاکچری در حال نابودی دامداری گیلان