مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-29ورزشي

نسخه تکراری AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان 2021 آسیا


رسانه های ورزشی کشور قطر خبر دادند کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را مثل سال 2020 به شکل متمرکز و به صورت تک بازی در مراحل حذفی برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نیمه تمام ماندن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت این رقابت ها را به صورت متمرکز در کشور قطر و به صورت جداگانه در دو منطقه شرق و غرب قاره برگزار کند.

روزنامه های الرایه و الوطن قطر امروز خبر دادند که کنفدراسیون آسیا قصد دارد با توجه به محدودیت هایی که در سال 2021 وجود دارد، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز و به صورت تک بازی در مراحل حذفی برگزار کند و این نزدیک ترین و مناسب ترین گزینه AFC است.

الوطن در گزارش خود آورده است: کمیته مسابقات AFC در حال حاضر در تلاش برای سازماندهی و برنامه ریزی دو رقابت باشگاهی در سال 2021 است؛ یعنی لیگ قهرمانان آسیا و AFC کاپ.

همه نشانه ها به این واقعیت اشاره دارد که روند خاصی در کنفدراسیون آسیا وجود خواهد داشت که این رقابت ها به همان روشی که در حال حاضر برگزار می شود، انجام خواهد شد یعنی برگزاری مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت و برگزاری تک بازی در مراحل حذفی در شرق و غرب قاره آسیا.

درست مثل همان چیزی که در نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی دوحه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه تکراری AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان 2021 آسیا

نسخه تکراری AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان 2021 آسیا