مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-29سياسي

ذات پلید دشمنان نظام اسلامی تغییر ناپذیر است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه ذات پلید دشمنان نظام اسلامی تغییر ناپذیر است، گفت: جنایتکاری و سلطه جویی در ذات استکبار و صهیونیست وجود دارد.

- حجت الاسلام محمد جواد باقری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شهادت شهید فخری زاده ، اظهار کرد: شهادت دانشمند موشکی و هسته ای شهید محسن فخری زاده در این روزهای محدودیت کرونایی که ذهن ها درگیر ساعت تردد و عده ای نیز نگران وضعیت اقتصادی کسب و کار خود بودند شوک بزرگی به جامعه ما وارد کرد.

باقری افزود: مشخص شدن ردپای رژیم جنایتکار صهیونیستی در این قضیه و کنار هم قرار دادن قطعات پازل مثل اظهارات نتانیاهو در خصوص این شهید بزرگوار این فرضیه را برای ما کامل کرد که یک بار دیگر دستان پلید دشمنان این آب و خاک به خون فرزندان آن آلوده شده است.

وی با بیان اینکه در این بین چند مسأله باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: وقوع این حادثه چند روز بعد از تبادل جاسوس صهیونیستی خود پیام مهمی دارد که علیرغم همه حسن نیت ها و حتی بر فرض دوستی ها باز هم ذات دشمنان ما بر پایه شرارت و جنایت بنا نهاده شده و هیچگاه قابل اعتماد و اطمینان نیستند.

امام جمعه اسالم با اشاره به سخنان یکی از اساتید اخلاق در حوزه علمیه مبنی بر اینکه روزی شخصی گرگی را مورد سرزنش قرار داد که چقدر درندگی می کنی و به گوسفندهای بی گناه مردم حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذات پلید دشمنان نظام اسلامی تغییر ناپذیر است

ذات پلید دشمنان نظام اسلامی تغییر ناپذیر است