مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-29سياسي

شاخص های ماندگار مکتب شهید سلیمانی تبیین شود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تأکید بر ضرورت نقش آفرینی رسانه های انقلابی در بزنگاه ها و مدیریت بحران، گفت: شاخص های ماندگار مکتب شهید سلیمانی توسط رسانه تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نشر مولفه های مکتب سردار سلیمانی با محوریت لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگزار شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه در خصوص محور عملیات افزود: ایجاد جریان استغفار، دعا و توسل جمعی، جریان آموزش همگانی، همدلی (انفاق و مواسات و کمک مومنانه)، مدافعان سلامت، پویش به یاد حاج قاسم، اشتغال، روایت جهاد از محورهای عملیات فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: به منظور عملیاتی ساختن این محورها، تاکنون هشت کارگروه در قامت کمیته های مردم پایه با راهبری امامان محله راه اندازی شده و این کارگروه ها به تناسبت نیاز قابل افزایش خواهند بود.

دیلمی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی رسانه انقلابی در بزنگاه های صیانت از ارزش ها و مدیریت بحران ها گفت: رسانه در تراز گفتمان انقلاب اسلامی باید ضمن رصد تحرکات دشمن و با لحظه شناسی، تبیین و تحلیل درستی از آن داشته باشد و برای تقویت و تعالی فضای گفتمانی جامعه و به تصویر کشیدن ظرفیت های نظام، مطالبه گری و روشنگری هوشمندانه منتج به وحدت و همدلی و بصیرت افزایی را به منصه ظهور برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های ماندگار مکتب شهید سلیمانی تبیین شود

شاخص های ماندگار مکتب شهید سلیمانی تبیین شود