مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:102020-11-29سياسي

باید در زمان مناسب و با شیوه مناسب پاسخ ترور شهید فخری زاده را بدهیم


مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان این که در زمان مناسب و به شیوه مناسب باید پاسخ تروردانشمند کشورمان را بدهیم، - مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان این که در زمان مناسب و به شیوه مناسب باید پاسخ تروردانشمند کشورمان را بدهیم، گفت: نتانیاهو به دنبال به جا گذاشتن میراث غیرقابل جبران برای دولت بعدی آمریکاست و  تلاش خود را تا جایی که امکان دارد انجام می دهد.

دیاکو حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ترور شهید فخری زاده دانشمند کشورمان اظهار کرد: اسراییلی ها با توجه به این که می دانند ترامپ به زودی کاخ سفید را ترک می کند و دولت بعدی آمریکا همراهی بی قید و شرط با اسراییل ندارد لذا تلاش می کنند تا حداکثر کاری را که می توانند برای تخریب چشم انداز روابط ایران و آمریکا انجام دهند.

وی افزود: یکی از دلایلی که این ترور را انجام دادند تلاش نتانیاهو برای قرار دادن ایران و آمریکا در یک عمل انجام شده است.

در واقع می خواهند میراث غیر قابل جبرانی را به جا بگذارند تا حدی که بایدن نتواند نادیده بگیرد و به تصحیح روابط با ایران سرگرم شود.

این پژوهشگر مسائل استراتژیک همچنین بیان کرد: نتانیاهو قطعا می داند بایدن رییس جمهور منتخب امریکا با او همراهی نمی کند و اگر این اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در زمان مناسب و با شیوه مناسب پاسخ ترور شهید فخری زاده را بدهیم

باید در زمان مناسب و با شیوه مناسب پاسخ ترور شهید فخری زاده را بدهیم