مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 03:252020-11-29بين الملل

واکسن های mRNA چگونه کار می کنند؟/کدام واکسن کووید 19 بهتر است؟


با سرد شدن هوا میزان مبتلایان به کووید 19 در دنیا روند صعودی چشمگیری به خود گرفته است که با گذشت زمان بیشتر از این همه گیری، خستگی در بین مردم از یک سو و محدودیت های اقتصادی و اختلافات سیاسی مقامات بهداشتی برای کنترل شیوع همه گیری نمود قابل توجهی پیدا کرده .

- در گفت وگو با کارشناس واکسن دانشگاه وندربیلت آمریکا مطرح شد: واکسن های mRNA چگونه کار می کنند؟/کدام واکسن کووید 19 بهتر است؟ ایسنا/کرمان با سرد شدن هوا میزان مبتلایان به کووید 19 در دنیا روند صعودی چشمگیری به خود گرفته است که با گذشت زمان بیشتر از این همه گیری، خستگی در بین مردم از یک سو و محدودیت های اقتصادی و اختلافات سیاسی مقامات بهداشتی برای کنترل شیوع همه گیری نمود قابل توجهی پیدا کرده اما در حال حاضر تجزیه و تحلیل موقت شرکت های دارویی Moderna و Pfizer/BioNTech و تا حدودی آکسفورد یک خوشبینی را در دنیا برای حرکت به سمت پایان این اپیدمی برانگیخته است.

دکتر سانجی میشرا هماهنگ کننده پروژه کنسرسیوم جمع آوری داده های بیماران سرطانی آلوده به کووید 19 و دانشمند ستاد مرکزی پزشکی دانشگاه وندربیلت ایالات متحده آمریکا که تا اوایل سال جاری میلادی، در حال بررسی بر روی کاندیداهای واکسن علیه بیماری های زیکا و دنگی بود در گفت و گو با ایسنا درباره جزییاتی از تولید واکسن کرونا در دنیا اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های mRNA چگونه کار می کنند؟/کدام واکسن کووید 19 بهتر است؟

واکسن های mRNA چگونه کار می کنند؟/کدام واکسن کووید 19 بهتر است؟