مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 03:202020-11-28سياسي

شفافیت آرا و رفتار نمایندگان مجلس به مطالبه گری آنان از مسئولان کمک می کند


سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاه به طرح شفافیت آرا گفت: شفافیت آرا و رفتار نمایندگان مجلس منجر به مطالبه گری با صدای بلندتر از مسئولان خواهد شد که باید به همه قوا تسری پیدا کند.

- علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، درباره طرح شفافیت آرا نمایندگان اظهار داشت: زمانی نماینده مجلس می تواند در مطالبه گری از مسؤولان موفق باشد که شفافیت را در عرصه های مختلف بپذیرد که می توانم به شفافیت در اموال اشاره کنیم که اثربخشی خاصی در مطالبه گری نماینده داشته و دارد لذا شفافیت آرا در مرحله اول به شخص نماینده کمک می کند.

وی تصریح کرد: شفاف بودن اقدامات نماینده مجلس باعث می شود مطالبه گری نماینده با صدای بلندتر و رساتر از مسؤولان دنبال شود و وقتی مردم بدانند که رأی و رفتار نماینده شفاف است مطمئن خواهند شد که پشت پرده ای در مجلس وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس افزود: عدم شفافیت نماینده جلوگیری کننده از معاملات پشت پرده است که می تواند در آرا نماینده اثرگذار باشد.

حدادی خاطرنشان کرد: شفافیت آراء در مجلس می تواند به روشن شدن امور در سطح جامعه کمک کند و اثرات خوبی دارد ضمن اینکه مردم وقتی رأی و رفتار نماینده را در اتاق شیشه ای ببینند اعتماد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت آرا و رفتار نمایندگان مجلس به مطالبه گری آنان از مسئولان کمک می کند

شفافیت آرا و رفتار نمایندگان مجلس به مطالبه گری آنان از مسئولان کمک می کند