مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 00:052020-11-28پزشكي

آنچه امسال خطر انتقال آنفلوآنزای پرندگان را بیشتر کرده است


مدیرکل دامپزشکی خوزستان با تاکید بر ادامه مراقبت به منظور جلوگیری از بروز و انتقال آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در زیستگاه های استان، گفت: امسال با توجه به شیوع نسبتا وسیع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد در کشورهای مختلف از جمله کشورهای مجاور ایران، - ایسنا/خوزستان مدیرکل دامپزشکی خوزستان با تاکید بر ادامه مراقبت به منظور جلوگیری از بروز و انتقال آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در زیستگاه های استان، گفت: امسال با توجه به شیوع نسبتا وسیع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد در کشورهای مختلف از جمله کشورهای مجاور ایران، خطر انتقال و بروز بیماری پررنگ تر از هر زمان دیگری است.

دکتر مصطفی کنارکوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با آغاز فصل سرد سال و آغاز مهاجرت پرندگان وحشی و آزاد به سمت زیستگاه های ایران، خطر انتقال و بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ایجاد می شود.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع نسبتا وسیع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد در کشورهای مختلف از جمله کشورهای مجاور ایران، خطر انتقال و بروز بیماری پررنگ تر از هر زمان دیگری است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: با توجه به وجود اکوسیستم های طبیعی متعدد از جمله تالاب ها، مسیر رودخانه ها و دریاچه سدها که میزبان تعداد زیادی پرنده مهاجر برای زمستان گذرانی هستند، این جمعیت به پرندگان وحشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه امسال خطر انتقال آنفلوآنزای پرندگان را بیشتر کرده است

آنچه امسال خطر انتقال آنفلوآنزای پرندگان را بیشتر کرده است