مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 22:502020-11-28اقتصادي

کاهش وابستگی کشور به قطعات تجهیزات دوار صنایع نفت و فولاد


یاتاقان ها قطعات تجهیزاتی دوار هستند که تاکنون عمدتا از خارج کشور وارد می شدند؛ ولی اکنون از سوی محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به تولید صنعتی رسیده است و اکثر صنایع از جمله فولاد از این قطعه بهره مند شده اند.

- یاتاقان ها قطعات تجهیزاتی دوار هستند که تاکنون عمدتا از خارج کشور وارد می شدند؛ ولی اکنون از سوی محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به تولید صنعتی رسیده است و اکثر صنایع از جمله فولاد از این قطعه بهره مند شده اند.

مهدی سعادتمند مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در این شرکت، یاتاقان های لغزشی که مربوط به صنایع دوار و تجهیزات صنعتی هستند را به تولید رسانده ایم، گفت: یاتاقان های تولید شده را به صنعت فولاد تحویل دادیم.

وی یاتاقان ها را قطعات حساسی دانست که باید با دقت بالا تولید شوند و خاطر نشان کرد: تولید یاتاقان های سه لایه با پوسته فولادی از دیگر محصولاتی است که در سیستم های دوار مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع یاتاقان های 3 لایه یاتاقان هایی با پوسته فولادی هستند که به روش گریز از مرکز برنز بر روی آنها ریخته گری با آلیاژ خاصی روی آن آبکاری می شود.

سعادتمند با تاکید بر اینکه شرکت دانش بنیان تحت مدیریت وی، پیشگام تولید این محصول در کشور است، اظهار کرد: از این نوع یاتاقان ها در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی کشور به قطعات تجهیزات دوار صنایع نفت و فولاد

کاهش وابستگی کشور به قطعات تجهیزات دوار صنایع نفت و فولاد