مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 22:402020-11-28اقتصادي

ریشه گرانی این روزهای مرغ چیست؟


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، ریشه اصلی مشکل بوجود آمده در کاهش عرضه مرغ و گرانی آن را تولید نشدن جوجه در مقطعی از مهرماه عنوان کرد.

- ایسنا/گلستان مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، ریشه اصلی مشکل بوجود آمده در کاهش عرضه مرغ و گرانی آن را تولید نشدن جوجه در مقطعی از مهرماه عنوان کرد.

حجت الله تاشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 8 تا 20 مهرماه، واحدهای مرغ مادر به دلیل کمبود نهاده و پایین بودن قیمت جوجه یک روزه، تخم مرغ ها را از کارخانجات جوجه کشی جمع آوری و به منظور مصرف خوراکی به بازار عرضه کردند.

وی افزود: وقفه ای که در تولید جوجه در آن مقطع بوجود آمد، باعث شد که در این زمان با مشکل کاهش تولید مرغ و عرضه آن در فروشگاه ها روبه رو شویم.

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه 10 درصد مرغ کشتارگاه های گلستان برای تنظیم بازار در داخل استان توزیع می شود، تصریح کرد: جمعه شب 380 تن مرغ به میدان بهمن تهران ارسال شد.

تاشی ادامه داد: در حال حاضر در استان گلستان مشکلی از بابت تولید مرغ نداریم و نیاز است که ساماندهی مناسب در تخلیه مرغ در بازار تهران انجام گیرد و خودروها بلافاصله برای بارگیری مجدد به گلستان بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه گرانی این روزهای مرغ چیست؟

ریشه گرانی این روزهای مرغ چیست؟