مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 22:052020-11-28سياسي

افتتاح 8 مرکز نیکوکاری در روستاهای بخش کهریزک


8 مرکز نیکوکاری با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم به شکل پایلوت توسط اداره کل کمیته امداد استان تهران در روستاهای بخش کهریزک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، 8 دفتر نیکوکاری خودگردان برای مشارکت هرچه بیشتر خیران و شناسایی محرومان در روستاهای بخش کهریزک راه اندازی شد که 50 درصد کمک ها در دفاتر نیکوکاری خیران با مشارکت خیران و 50 درصد دیگر نیز از سوی کمیته امداد تأمین می شود تا محرومیت زدایی در مناطق محروم این بخش به نحو مطلوب اجرایی شود.

اداره کل کمیته امداد استان تهران این اقدام را به شکل پایلوت در بخش کهریزک، دال بر تشکیل و راه اندازی دفاتر نیکوکاری به طور خودگران و با محوریت مردم، برای ساماندهی محرومان و نیز هدایت کمک های نیکوکاران در دست ساماندهی و اجرا دارد.

امین بابایی بخشدار کهریزک ظهر شنبه در این مراسم اظهار کرد: هدف از افتتاح مراکز نیکوکاری هم افزایی، نهادینه سازی و توسعه توزیع فرهنگ احسان و نیکوکاری بین آحاد مختلف جامعه به ویژه خیران در راستای حل مشکلات جامعه هدف است.

وی گفت: استفاده از توانمندی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل خیران در کنار کمک های مادی و معنوی کمیته امداد می تواند گام مثبتی در نیل به خدمت، تسهیل و تسریع در رفع مشکلات وآسیب های اجتماعی و خاص محرومان و نیازمندان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 مرکز نیکوکاری در روستاهای بخش کهریزک

افتتاح 8 مرکز نیکوکاری در روستاهای بخش کهریزک