مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 22:052020-11-28سياسي

اعتبار بازسازی پل خلیج فارس پل­دختر شود


رییس شورای اسلامی شهر پل­دختر گفت: ستاد مدیریت بحران استان اعتبار لازم برای تکمیل کانال سنگی کوی بسیجیان و بازسازی پل بلوار شهدای خلیچ فارس این شهر را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل­دختر، غلامرضا نصیری درجلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدختر اظهار داشت: با وجود مکاتبات و پیگیری­ های متعدد و علی­رغم قول مساعد راهداری استان، متاسفانه تا کنون اعتبار لازم برای بازسازی پل بلوار شهدای خلیج فارس اختصاص داده نشده است.

وی افزود: در صورت بارندگی زیاد عدم عبور آب­های سطحی از این پل موجب بازگشت آب به عقب و آبگرفتگی در کوی بسیجیان و منطقه چهار هکتاری می ­شود.

رییس شورای شهر پل­دختر گفت: جمع آوری و هدایت آب­ های سطحی در منطقه دردیا نیاز به احداث کانال و جدول کشی دارد که شهرداری حاضر به انجام این کار در صورت هم­کاری مالکان است.

وی افزود: چنانچه شرکت آب و فاضلاب سیستم فاضلاب را در خیابان ­های منتهی به دیواره ساحلی در بخش شرقی تکمیل کند، شهرداری در کوتاه­ترین زمان نسبت به زیرسازی و آسفالت آن اقدام خواهد کرد.

   نصیری یادآورشد: اقدام به موقع در زمان بحران نیاز به امکانات و ماشین آلات سنگین دارد که انتظار می ­رود این تجهیزات قبل از وقوع حوادث در شهرستان استقرار داشته باشند که می ­توان در این راستا از سازمان شهرداری ­ها و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار بازسازی پل خلیج فارس پل­دختر شود

اعتبار بازسازی پل خلیج فارس پل­دختر شود