مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 21:552020-11-28بين الملل

ترور محسن فخری زاده طرح بلند مدت تل آویو علیه ایران بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک مقام اطلاعاتی غربی شنبه شب به صراحت گفت که ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران نقشه دیرباز رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بوده است.

- یک رسانه صهیونیستی به نقل از یک مقام اطلاعاتی غربی نوشت، ترور محسن فخری زاده ، برنامه بلند مدت رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یک مقام اطلاعاتی غربی شنبه شب به صراحت گفت که ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران نقشه دیرباز رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بوده است.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل یک مقام اطلاعاتی غرب که به نام وی هیچ اشاره ای نشده، در گفت وگو با شبکه 12 تلویزیون این رژیم گفت، کشتن دانشمند برجسته هسته ای ایران اوج برنامه بلند مدت اسراییل برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بود.

این در حالی است که زاخی هانگبی وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی و از نزدیکان به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم اسراییل) شنبه در مصاحبه با یک شبکه صهیونیستی گفت: سرنخی از اینکه چه کسی این کار رامرتکب شد، ندارم.

این بدین خاطر نیست که موظفم در این زمینه صحبتی نکنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور محسن فخری زاده طرح بلند مدت تل آویو علیه ایران بود

ترور محسن فخری زاده طرح بلند مدت تل آویو علیه ایران بود