مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-28سياسي

قم در بسیاری از طرح های «مردم محور» پیشگام بوده است


استاندار قم این استان را در بسیاری از طرح های «مردم محور» پیشتاز خواند و آغاز اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی را با مشارکت نهادهایی مانند سپاه امام علی ابن ابی طالب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست شنبه شب در آیین آغاز اجرای طرح محله محور مبارزه با کرونا ضمن تسلیت شهادت شهید فخری زاده اظهار کرد: طرح محله محور مبارزه با کرونا، مُزیّن به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، بخشی از طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها در راستای کنترل شیوع کرونا در کشور و استان قم است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های اجرایی و کارشناسی این طرح در استان قم افزود: این طرح با مشارکت سپاه امام علی ابن ابی طالب، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، هلال احمر و سایر نیروهای مردمی و به ریاست فرماندار قم اجرایی خواهد شد.

سرمست در ادامه توفیقات به دست آمده در قم و در زمینه مقابله با کرونا را نتیجه همکاری مردم، تعامل نهادها و به کارگیری همه امکانات استان دانست و گفت: مراجع معظم تقلید، عُلَما و بزرگان حوزه های علمیه در کنار تمامی دستگاه های اجرایی، مدیریت استان قم را در نیل به این هدف همراهی و پشتیبانی کرده اند.

استاندار قم همچنین به بهره گیری از ظرفیت خیّرین و نهادهای مردمی از آغاز بحران کرونا اشاره و اضافه کرد: صداوسیما و سایر مطبوعات و رسانه های گروهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در بسیاری از طرح های «مردم محور» پیشگام بوده است

قم در بسیاری از طرح های «مردم محور» پیشگام بوده است