مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-28اقتصادي

ساخت مسکن، بدون پول نفت


وزارت راه و شهرسازی بنا دارد طرح جامع مسکن را سه سال پس از تصویب آن اصلاح کند و یکی از دلایل این موضوع را تغییر شرایط کشور از اقتصاد نفتی به اقتصاد بدون نفت اعلام کرده است.

- وزارت راه و شهرسازی بنا دارد طرح جامع مسکن را سه سال پس از تصویب آن اصلاح کند و یکی از دلایل این موضوع را تغییر شرایط کشور از اقتصاد نفتی به اقتصاد بدون نفت اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح جامع مسکن با افق 10 ساله در سرفصلهای شناخت وضع موجود، چشم انداز آینده و سند راهبردی و اجرایی برای سالهای 1396 تا 1405 مورد بررسی و نهایتا در سال 1395 از سوی وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسید این سند در واقع اصلاحیه طرح سال 1393 بود که بر اساس متغیرهای کلان و بخشی بازبینی و به روزرسانی شد.

در سال 1395 با اتکا به مواردی همچون تحولات جمعیتی، وضعیت کلی مسکن، واحدهای مسکونی خالی، تحولات اجاره نشینی، تقاضای موثر مسکن و دیگر مولفه ها سندی راهبردی ارایه و اعلام شد که کشور به احداث سالیانه حدود یک میلیون واحد مسکونی نیاز دارد.

مسکن اجتماعی به عنوان یکی از دستور کارهای طرح جامع مسکن در نظر گرفته شده بود؛ طرحی که البته مجال چندانی برای تحقق کامل نیافت؛ هرچند ماموریتهای ذیل آن توسط دستگاههای مربوط به شکل نصفه و نیمیه به اجرا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن، بدون پول نفت

ساخت مسکن، بدون پول نفت