مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-28اقتصادي

شلاق مادر در 9/9/99!


بعید نبود که دوباره یک تاریخ لاکچری از راه برسد و اتاق های زایمان شلوغ نشود، طبق روال گذشته خبرها از کانال های غیر رسمی و تلگرامی و بدون تایید منبع رسمی حکایت از صف های طولانی زایمان در بیمارستان ها می دهد.

- ایسنا/کردستان بعید نبود که دوباره یک تاریخ لاکچری از راه برسد و اتاق های زایمان شلوغ نشود، طبق روال گذشته خبرها از کانال های غیر رسمی و تلگرامی و بدون تایید منبع رسمی حکایت از صف های طولانی زایمان در بیمارستان ها می دهد.

اخبار غیر رسمی حکایت از افزایش زایمان ها در هفته دوم آذرماه دارد و متخصص زنان و زایمان در کردستان به ایسنا می گوید که خبری از بالا رفتن یا غیر طبیعی بودن روند زایمان در بیمارستان های استان نیست و خوشبختانه لاکچری بازی هنوز جای عاطفه مادرانه را نگرفته است.

با این حال بعید به نظر می رسد مادرانی که همیشه دنبال ثبت تاریخ تولد فرزندشان در روزهای خاص بوده اند، از تاریخ 9/9/99 به همین راحتی ها گذشته باشند.

فریده پسرش را با زایمان طبیعی در تاریخ 4/4/94 به دنیا آورده است؛ می گوید یادم است که بخش زایمان آن روز کمی شلوغ تر به نظر می آمد، چون او دو ساعت در اتاق زایمان معطل شده بود تا به بخش منتقل شود.

فریده، می گوید خیلی از زنان تاریخ زایمان سزارین شان را با آن روز هماهنگ کرده بودند! آزیتا هدفجو متخصص زنان و زایمان در کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلاق مادر در 9/9/99!

شلاق مادر در 9/9/99!