مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:302020-11-28سياسي

مساجد خراسان هر ماه 8 زندانی معسر را آزاد می کنند


مدیر مرکز رسیدگی به مساجد خراسان رضوی گفت: طرح نذر هشتم قرار است به صورت ماهیانه اجرا شود که در هشتم هر ماه هشت نفر به همت اهالی مسجد و مردم آزاد شوند تا بتوانیم محله های بدون زندانی داشته باشیم.

- حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طرح نذر هشتم قرار است به صورت ماهیانه اجرا شود که در هشتم هر ماه هشت نفر به همت اهالی مسجد و مردم آزاد شوند تا بتوانیم محله های بدون زندانی داشته باشیم.

مدیر مرکز رسیدگی به مساجد خراسان رضوی ادامه داد: با اجرای این طرح بنا داریم که فرهنگ سازی اتفاق بیفتد تا مردم نسبت به هم محله ای های خود بی تفاوت نباشند و این طرح مانند همان است که مردم در گذشته پیگیر هم محله ای های خود بودند تا اگر مشکل ناخواسته ای برایشان به وجود می آمد را حل کنند.

وی افزود: حال ما دنبال آن هستیم که آن همدلی و مواسات را در برطرف کردن گرفتاری های همسایه ها پیش بگیریم تا مردم به همدیگر خدمت کنند.

مهدوی ارفع عنوان کرد: طرح نذر هشتم هم با این رویکرد که اگر ما مسلمانیم باید نسبت به مسلمانان و افراد جامعه اهتمام بورزیم و براساس سخن پیامبر اسلام که فرمودند، من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین  فلم یجبه فلیس بمسلم، اگر کسی نیازی داشت و مطالبه ای کرد و این ها جوابش را ندادند مسلمان نیست، باید نسبت به همدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد خراسان هر ماه 8 زندانی معسر را آزاد می کنند

مساجد خراسان هر ماه 8 زندانی معسر را آزاد می کنند