مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:302020-11-28بين الملل

سخنگوی سازمان ملل: هرگونه اقدام تروریستی و قتل غیرقانونی را محکوم می کنیم


سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی ایران در یک اقدام تروریستی، گفت، ما هر ترور و قتل غیرقانونی را محکوم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه واکنش ها به ترور شهید استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد روز  شنبه گفت: البته ما هر ترور و قتل غیر قانونی را محکوم می کنیم.

 دوجاریک گفت، سازمان ملل خواستار خویشتنداری و جلوگیری از هرگونه اقدامی که به تشدید تنش در منطقه پس از ترور دانشمند برنامه هسته ای ایران منجر می شود، است.

فرحان حق سخنگوی دبیر کل سازمان ملل روز جمعه در اظهار نظری کلی گفت: ما گزارش هایی درباره ترور یک دانشمند هسته ای ایران در نزدیکی تهران دریافت کرده ایم، ما خواستار خویشتنداری همه طرف ها و جلوگیری از هرگونه اقدامی که باعث افزایش تنشها در منطقه می شود، هستیم.

  اگنس کالامارد گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور قتل های فراقانونی نیز در رشته توییت هایی به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران واکنش نشان داد.

وی درباه این اقدام مجرمانه و غیرانسانی نوشت: قتل محسن فخری زاده، دانشمند ارشد هسته ای ایران؛ بسیاری از سوالات همچنان درباره شرایط کشته شدن (شهادت) او وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سازمان ملل: هرگونه اقدام تروریستی و قتل غیرقانونی را محکوم می کنیم

سخنگوی سازمان ملل: هرگونه اقدام تروریستی و قتل غیرقانونی را محکوم می کنیم