مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-28سياسي

نمایندگان قم شهادت شهید فخری زاده را محکوم کردند


مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قم با صدور بیانیه ای به مناسبت شهید محسن فخری زاده آورده است: فراق این سرباز گمنام امام زمان (عج) بغضی سنگین در گلویمان گذاشت که جز با انتقامی سخت و سریع تسکین نخواهد یافت.

- ایسنا/قم مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قم با صدور بیانیه ای به مناسبت شهید محسن فخری زاده آورده است: فراق این سرباز گمنام امام زمان (عج) بغضی سنگین در گلویمان گذاشت که جز با انتقامی سخت و سریع تسکین نخواهد یافت.

در این بیانیه ، آمده است: ملت شهیدپرور ایران و مردم شریف استان قم بار دیگر دشمن خونخوار و کودک کش اسراییل با همراهی ایادی استکبارجهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار یکی از بهترین و کم نظیرترین دانشمندان هسته ای ایران سربلند را ناجوانمردانه به شهادت رساند و داغی بزرگ بر دل آزادیخواهان جهان گذاشت.

پیام ادامه یافته است: هر چند که آرزوی دیرینه دانشمند عزیزمان حاج محسن فخری زاده شهادت در راه خدا و پیوستن به همرزمانش همچون تهرانی مقدم ها و حاج قاسم سلیمانی ها بود و این شهید بزرگوار به وصالش رسید لکن فراق این سرباز گمنام امام زمان (عج) بغضی سنگین در گلویمان گذاشت که جز با انتقامی سخت و سریع تسکین نخواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان قم شهادت شهید فخری زاده را محکوم کردند

نمایندگان قم شهادت شهید فخری زاده را محکوم کردند