مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:252020-11-28اقتصادي

12 هزار واحد تولیدی کشور به همت بنیاد برکت احیا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیرحسین مدنی در مراسم آغاز فعالیت مجدد یک کارخانه چاپ، برش و بسته بندی کاغذ حرارتی به عنوان یکی از واحدهای صنعتی احیاشده در استان سمنان اظهار کرد: احیای 12 هزار واحد تولیدی در کشور را تا پایان سال 99 در دستور کار داریم که تا به امروز 60 درصد از آن محقق شده و همچنین بازگرداندن 80 بنگاه متوسط صنعتی به چرخه تولید هم در حال انجام است.

وی از تخصیص 16 هزار میلیارد ریال اعتبار برای احیای واحدهای صنعتی در کشور خبر داد و گفت: با احیای این تعداد واحد تولیدی خرد و متوسط، فرصت های کسب و کار برای 41 هزار متقاضی فراهم می شود.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: تا به امروز با اختصاص 12 هزار میلیارد ریال، 26 هزار شغل در بخش احیای واحدهای خرد و متوسط صنعتی ایجاد شده است و با اختصاص 4 هزار میلیارد اعتبار باقی مانده، 41 هزار شغل پیش بینی شده تا پایان سال محقق خواهد شد.

مدنی افزود: بنیاد برکت در سال جاری سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی با 130 بنگاه صنعتی متوسط را در دستور کار خود دارد که 80 واحد از این تعداد قبلاً تعطیل بوده اند و پس از احیا به چرخه تولید بازمی گردند.

وی با اشاره به از سرگیری فعالیت کارخانه چاپ، برش و بسته بندی کاغذ حرارتی اظهار داشت: با مشارکت بنیاد برکت فعالیت کارخانه نوین پیوست پاسارگاد در شهرک صنعتی یاتری شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار واحد تولیدی کشور به همت بنیاد برکت احیا می شود

12 هزار واحد تولیدی کشور به همت بنیاد برکت احیا می شود