مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-28سياسي

خاطرات یک بسیجی از روزی که مدافع شد+ عکس


زمانی که فهمیدم داعش در صدد دست درازی به حریم اهل بیت(ع) است برای دفاع از حریم به سوریه اعزام شدم تا به عنوان امدادگر بتوانم کمکی هر چند کوچک به مسلمانان جهان و حفظ حریم اهل بیت انجام داده باشم.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: بسیجی نه از جنس تظاهر است نه از جنس دغدغه او برای انجام وظیفه خود همیشه کاری برای انجام دادن دارد، خود را به جبهه و جنگ خلاصه نکرده است او با هر لباسی در هر سنگری مترجم واژه بسیجی است.

به پاس سپاس و تشکری هر چند ناچیز از این خادم ملت پای صحبت های رحمت حبیب پور کشتلی می نشینیم؛ می گوید: از زمانی که لباس مقدس بسیجی را به تن کردم تا به امروز تمام سعیم این بود که نام بسیج و معنای این اسم مقدس را به بهترین شکل تعریف کنم و در جامعه نشان دهم.

10 سال عضو گردان عاشورا، به مدت 14 سال فرمانده پایگاه محل و از سال 1379 در درمانگاه سپاه زاهد پاشا امیرکلا مشغول ارائه خدمات هستم، با حضور داعش در منطقه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سال 1394 و 1395 به عنوان امدادگر عملیاتی و مدافع حرم به سوریه اعزام شدم و افتخار حضور در ماموریت های سپاه را دارم.

وی ادامه می دهد؛ بعد از آن برای حفظ روحیه و نشاط جوانان و بسیجیان مسؤولیت هیأت کوهنوری را به عنوان رییس هیأت کوهنوردی سپاه بابل را به عهده گرفتم و 14 سال در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات یک بسیجی از روزی که مدافع شد+ عکس

خاطرات یک بسیجی از روزی که مدافع شد+ عکس