مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:452020-11-28سياسي

فیچ: بایدن به دنبال احیای رویکرد چندجانبه گرایی در سیاست خارجی خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قمؤسسه تحقیقاتی فیچ پیش بینی می کند که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در جهت احیای رویکرد چندجانبه گرایی در سیاست خارجی این کشور تلاش کند، - مؤسسه تحقیقاتی فیچ پیش بینی می کند که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در جهت احیای رویکرد چندجانبه گرایی در سیاست خارجی این کشور تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قمؤسسه تحقیقاتی فیچ پیش بینی می کند که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در جهت احیای رویکرد چندجانبه گرایی در سیاست خارجی این کشور تلاش کند، هرچند احتمالاً نخواهد توانست نظم جهانی دوران پیشاترامپ را به طور کامل احیا کند.

فیچ در تحلیل ریسک سیاسی انتخاب جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا پیش بینی می کند که رییس جمهور منتخب آمریکا برخلاف سیاست یک جانبه گرایانه اول آمریکا ترامپ، در جهت احیای رویکرد چندجانبه گرایی در سیاست خارجی این کشور تلاش کند.

اما فیچ می گوید بعید است دولت بایدن بتواند روند چندجانبه گرایی در سیاست آمریکا که پیش از ترامپ وجود داشت را به طور کامل احیا کند، چرا که اعتماد به آمریکا کاهش یافته، قدرت ژئوپلیتیک آمریکا طی دهه گذشته کمتر شده و شیوع کرونا فرایند عقب گرد از جهانی شدن را شدت بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیچ: بایدن به دنبال احیای رویکرد چندجانبه گرایی در سیاست خارجی خواهد بود

فیچ: بایدن به دنبال احیای رویکرد چندجانبه گرایی در سیاست خارجی خواهد بود