مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-28اقتصادي

قالیباف اصل: نماد معاملاتی پالایشی یکم به زودی بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بازار سرمایه، حسن قالیباف اصل عصر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و بسیجیان سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان بازار سرمایه ضمن گرامیداشت شهادت دانشمند فرهیخته هسته ای محسن فخری زاده، - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره زمان بازگشایی نماد پالایشی یکم گفت: چند روز پیش یک پیشنهاد به دولت ارائه شد و در صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی باز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بازار سرمایه، حسن قالیباف اصل عصر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و بسیجیان سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان بازار سرمایه ضمن گرامیداشت شهادت دانشمند فرهیخته هسته ای محسن فخری زاده، ایثارگری را روحیه و جوهره ای دانست که به توسعه و پیشرفت در همه عرصه ها از جمله بازار سرمایه منجر خواهد شد.

وی افزود: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی اصل 44 که به بحث سرمایه گذاری و تقویت تولید ملی اشاره دارد، بر فرهنگ بسیجی و روحیه ایثارگری در عرصه های مختلف تاکید فراوان شده است.

رییس سازمان بورس با بیان اینکه روحیه ایثارگری و بسیجی حساب و کتاب نمی خواهد و باعث پیشرفت و سازندگی می شود، گفت: هرجا با روحیه بسیجی وارد شدیم کار ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف اصل: نماد معاملاتی پالایشی یکم به زودی بازگشایی می شود

قالیباف اصل: نماد معاملاتی پالایشی یکم به زودی بازگشایی می شود