مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-28اقتصادي

وزیر صمت: سامانه جامع تجارت ایران آغاز فصل جدیدی در شفافیت خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رزم حسینی در جلسه بررسی سامانه جامع تجارت ایران، این سامانه را آغاز فصل جدیدی در شفافیت عنوان کرد و افزود: - وزیر صنعت، معدن و تجارت، سامانه جامع تجارت ایران را آغاز فصل جدیدی در شفافیت عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رزم حسینی در جلسه بررسی سامانه جامع تجارت ایران، این سامانه را آغاز فصل جدیدی در شفافیت عنوان کرد و افزود: رصد کالا ها از گمرکات کشور تا انبار ها و سطح عرضه همواره مورد تأکید رییس جمهور بوده است و سامانه جامع تجارت کار رصد و رهگیری کالا ها را انجام خواهد داد.

وی با تأکید بر ضرورت اهتمام دستگاه های مرتبط با این سامانه برای تکمیل آن، تصریح کرد: در همین راستا ارتباط سامانه بازارگاه وزارت جهاد کشاورزی در همین راستا با سامانه جامع انبار ها برقرار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط از جمله گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی ابعاد مختلف پیشرفت کاری سامانه جامع تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: سامانه جامع تجارت ایران آغاز فصل جدیدی در شفافیت خواهد بود

وزیر صمت: سامانه جامع تجارت ایران آغاز فصل جدیدی در شفافیت خواهد بود