مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:352020-11-28اجتماعي

توزیع 1600 تبلت میان دانش آموزان کم برخوردار کشور


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گقت: شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی خود و با توجه به شرایط ویژه آموزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، کریم زارع اظهار کرد:  شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی خود و با توجه به شرایط ویژه آموزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، 1600 دستگاه تبلت دانش آموزی تأمین و در بین دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار توزیع کرد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیان داشت: از مجموع 1600 دستگاه تبلت مذکور، بالغ بر 600 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان اهدا شده است.

وی در واکنش به مشارکت شرکت فولاد مبارکه در حمایت از دانش آموزان و خانواده های کم بضاعت استان اصفهان، ضمن اشاره به موفقیت های شرکت فولاد مبارکه در عرصه تولید کشور، از حمایت ها و مساعدت های خداپسندانه و پیشتاز بودن این شرکت در امر مسؤولیت های اجتماعی در مقاطع مختلف تقدیر کرد.

زارع گفت: فولاد مبارکه همواره در حوادث غیرمترقبه ازجمله سیل، زلزله و نیز تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان ها به حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و دیگر آسیب دیدگان پرداخته است و با تأمین تجهیزات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1600 تبلت میان دانش آموزان کم برخوردار کشور

توزیع 1600 تبلت میان دانش آموزان کم برخوردار کشور