مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:252020-11-28سياسي

ایران به عضویت کمیسیون مستقل حقوق بشر سازمان همکاری اسلامی درآمد


در جریان چهل و هفتمین نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نماینده جمهوری اسلامی ایران با آراء نمایندگان کشورهای حاضر به عضویت کمیسیون مستقل و دائم حقوقی بشر اسلامی (IPHRC) برگزیده شد.

- در جریان چهل و هفتمین نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نماینده جمهوری اسلامی ایران با آراء نمایندگان کشورهای حاضر به عضویت کمیسیون مستقل و دائم حقوقی بشر اسلامی (IPHRC) برگزیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان چهل و هفتمین نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که بمدت دو روز از 7 آذرماه 1399 در نیامی پایتخت نیجربرگزار گردید، نماینده جمهوری اسلامی ایران با آراء نمایندگان کشورهای حاضر به عضویت کمیسیون مستقل و دائم حقوقی بشر اسلامی (IPHRC) که از نهادهای مستقل سازمان همکاری اسلامی محسوب می شود برگزیده شد.

این انتخاب در شرایط حاضر که متأثر از نفوذ کشور میزبان بر دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی و ممانعت این کشور از ایفای نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای عضو می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

در انتخابات مزبور از میان 18 کشور آسیایی عضو، آقای دکتر حسین رضوانی با کسب آراء برتر در میان سایر نامزدهای عضویت در این کمیسیون به همراه نمایندگان ترکیه و افغانستان برای یک دوره 4 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به عضویت کمیسیون مستقل حقوق بشر سازمان همکاری اسلامی درآمد

ایران به عضویت کمیسیون مستقل حقوق بشر سازمان همکاری اسلامی درآمد