مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 18:102020-11-28سياسي

سکوت داعیه داران حقوق بشر در خصوص ترور شهید فخری زاده معنادار است


نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و سکوت داعیه داران حقوق بشر در این خصوص معنادار است.

- محسن فتحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته ای کشور محکوم است و بنا به آموزه های اسلامی ما خون شهیدان هدر نخواهد رفت بله رهرو مسیر عزت بخش جامعه خواهد بود.

وی افزود: بدون شک ترور دانشمندان کشورمان توسط دشمنان صهیونیستی و غربی نشان دهنده قرار گرفتن ملت ایران در مسیر درست و اقتدار روزافزون است و دشمنان با این اقدامات ضد بشری تلاش می کنند که ما را از مسیر منحرف نمایند.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان کوردل خیال نکنند که با ترور شهید فخری زاده می توانند پیشرفت های علمی کشورمان را محدود کنند بلکه این خون های پاک شهدا سبب شکوفایی مسیر علمی و دانش اتمی کشور خواهد شد.

فتحی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی تروریسم قماربازها بوده است و دشمنان قسم خورده این سرزمین همه توطئه ها را علیه ما به کار می برند تا به مقاصد شوم خویش برسند.

وی اظهار کرد: ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور است اما دشمنان بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده، هرگز متوقف نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت داعیه داران حقوق بشر در خصوص ترور شهید فخری زاده معنادار است

سکوت داعیه داران حقوق بشر در خصوص ترور شهید فخری زاده معنادار است