مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-28پزشكي

روزانه 150 اکیپ بر اصناف نظارت دارند / سامانه 190 پاسخگوی شکایت های مردمی


رییس سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی گفت: با هدف تشدید نظارت ها، کنترل ها و بازرسی از اماکن و اصناف مختلف، بیش از 150 اکیپ به صورت روزانه بر این فعالیت ها نظارت دارند.

- ایسنا/اردبیل رییس سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی گفت: با هدف تشدید نظارت ها، کنترل ها و بازرسی از اماکن و اصناف مختلف، بیش از 150 اکیپ به صورت روزانه بر این فعالیت ها نظارت دارند.

صالحیان 8آذر در جلسه قرارگاه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف به ویژه اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر انتظار می رود بیماریابی و شناسایی افراد ناقل به کرونا زمینه های پیشگیری و جلوگیری از این اپیدمی خطرناک فراهم آید.

وی به آمار بالای 22 کشته کرونا در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: این بالاترین آمار کشته ها در شهر اردبیل در 9 ماه اخیر است و ضرورت دارد با اقدامات به موقع و فوری این آمار را پایین آورده و زمینه ارتقا سلامت افراد جامعه را بالا ببریم.

رییس سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی به چموشی و خطرناک بودن ویروس کرونا در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: ما در وضعیت کنونی با توجه به تشدید محدودیت ها، نیاز به مراقبت و بیماریابی سریع داریم تا در یک شرایط مناسب بتوانیم از مراجعه افراد به بیمارستان ها و حتی بستری شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 150 اکیپ بر اصناف نظارت دارند / سامانه 190 پاسخگوی شکایت های مردمی

روزانه 150 اکیپ بر اصناف نظارت دارند / سامانه 190 پاسخگوی شکایت های مردمی