مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:352020-11-28اجتماعي

نورپردازی سی وسه پل بهینه سازی می شود


معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از بهینه سازی سیستم نورپردازی پل تاریخی سی و سه پل با هماهنگی کامل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حسین امیری امروز 8 آدرماه با اعلام این مطلب اظهار داشت: تاسیسات پل های تاریخی اصفهان در طی دهه های هفتاد و هشتاد خورشیدی به شیوه نوین آن زمان نصب شده بود، با این وصف این تاسیسات به مرور زمان دچار فرسودگی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: در تابستان گذشته، گزارش های مبنی بر برق گرفتگی تعدادی از شهروندان و گردشگران منتشر شد، لذا با توجه به بررسی های به عمل آمده مشخص شد که تاسیسات نورپردازی پل های همچون: سی وسه پل و پل خواجو به تدریج مستهلک شده و نیازمند بهینه سازی است.

وی با اشاره به نحوه اجرای عملیات بهینه سازی سیستم نورپردازی سی وسه پل تاکید کرد: از تابستان گذشته با توجه به خطر برق گرفتگی، ورود شهروندان و گردشگران به داخل زاینده رود ممنوع اعلام شد، با این وصف در آذرماه سال جاری با توجه به خشکی زاینده رود از یک سو و همچنین اعمال محدودیت های تردد شبانه به دلیل شیوع بیماری کرونا فرصت را به منظور بازسازی سیستم نورپردازی سی وسه پل مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورپردازی سی وسه پل بهینه سازی می شود

نورپردازی سی وسه پل بهینه سازی می شود