مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:302020-11-28سياسي

حضور رییس قوه قضاییه در معراج شهدا و دیدار با خانواده شهید فخری زاده


رییس قوه قضاییه با حضور در معراج شهدا ضمن قرائت فاتحه بر پیکر پاک شهید محسن فخری زاده، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

- رییس قوه قضاییه با حضور در معراج شهدا ضمن قرائت فاتحه بر پیکر پاک شهید محسن فخری زاده، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی ساعاتی پیش با حضور در معراج شهدای تهران با پیکر مطهر شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان که روز گذشته در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید، وداع کرد.

رییس قوه قضاییه در دیدار با خانواده این شهید گرانقدر گفت: کشوری که امنیت قوی، اقتصادی قوی و فناوری قوی داشته باشد قدرتمند است و آقای فخری زاده، با علم و دانش در مسیر تولید قدرت و امنیت برای کشور حرکت کرد.

آیت الله رییسی از آمریکایی ها و صهیونیست ها به عنوان یزیدیان زمان یاد کرد و دلیل خشم آن ها از فخری زاده را آن دانست که به عنوان سرباز گمنام امام زمان (عج) برای ایران اسلامی و منطقه تولید قدرت کرده است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ایران قوی با دستان توانای سردارانی، چون فخری زاده شکل گرفته، تصریح کرد: شهید فخری زاده افتخاری برای ملت ایران و ملت های منطقه و همه اندیشمندان جهان اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس قوه قضاییه در معراج شهدا و دیدار با خانواده شهید فخری زاده

حضور رییس قوه قضاییه در معراج شهدا و دیدار با خانواده شهید فخری زاده