مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:302020-11-28سياسي

پیام شهردار قدس به مناسبت شهادت شهید فخری زاده


شهردار قدس با انتشار پیامی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را محکوم کرده و شهادت این دانشمند والامقام را تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسعود مختاری شهردار شهرقدس به مناسبت شهادت محسن فخری زاده پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم   مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب/23)  (از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

)  بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی، دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرده از چهره خبیث خود کنار زده و با رونمایی از نیات شیطانی خود در اقدامی وحشیانه یکی از مدیران ارشد و خدمتگزاران عرصه علمی و پژوهشی کشور عزیزمان را به شهادت رساندند.

  شهید فخری زاده در طول عمر بابرکت خویش منشاء خدمات فراوانی بوده و همواره در راستای ارتقای توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کوشیدند و سر انجام مجاهدت های ایشان ختم به شهادت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شهردار قدس به مناسبت شهادت شهید فخری زاده

پیام شهردار قدس به مناسبت شهادت شهید فخری زاده