مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:252020-11-28سياسي

ده ها دانشمند هسته ای و موشکی از خون «شهید فخری زاده» خواهد جوشید


شهادت ملت ما را بیدارتر می کند و از خون پر برکت «شهید فخری زاده»، ده ها دانشمند هسته ای و موشکی خواهد جوشید.

- قزوین – نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: شهادت ملت ما را بیدارتر می کند و از خون پر برکت شهید فخری زاده ، ده ها دانشمند هسته ای و موشکی خواهد جوشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عابدینی در پیامی در پیامی شهادت دانشمند فاخر هسته ای شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا با تأثر فراوان، جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند فاخر هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدا و همه داغداران این مصیبت، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

کوردلانی که از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و تأثیر جدی آن در مقاومت اسلامی منطقه و جهان به ستوه آمده اند، و در خیال خام خود سعی بر آن دارند تا با به شهادت رساندن سرداران و دانشمندان این مرزوبوم، سنگی جلوی راه پیشرفت انقلاب اسلامی بیندازند، غافل از اینکه شهادت ملت ما را بیدارتر می کند و از این خون پر برکت، ده ها دانشمند هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها دانشمند هسته ای و موشکی از خون «شهید فخری زاده» خواهد جوشید

ده ها دانشمند هسته ای و موشکی از خون «شهید فخری زاده» خواهد جوشید