مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-28اقتصادي

آغاز عرضه مرغ 18 هزار و 500 تومانی در میادین تره بار و فروشگاه ها


وزیر جهاد کشاورزی از آغاز عرضه مرغ گرم با قیمت کیلویی 18 هزار و 500 تومان در میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ای از امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما؛ بعدازظهر امروز و به منظور بررسی علل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ نشستی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صمت و همچنین معاون رییس کل بانک مرکزی و رییس کل گمرک در کمیسیون کشاورزی برگزار شد.

کاظم خاوازی در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران، افزود: عوامل تأثیر گذار بر قیمت مرغ، تخم مرغ و مواد پروتیینی در این نشست، مورد آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی افزود: به همه دستگاه های ذی ربط، تکالیفی داده شد تا همه همکاران در وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر دست به دست هم دهند و قیمت محصولات پروتیینی را کنترل کنند تا مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.

خاوازی با اشاره به دستور رییس جمهور به دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت برای کنترل بازار مرغ، تصریح کرد: از روز دوشنبه، وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صمت به بازار ورود و مرغ گرم و منجمد سالم با کیفیت را وارد بازار کرد، تقریباً می توان گفت که بازار را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی، درآوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عرضه مرغ 18 هزار و 500 تومانی در میادین تره بار و فروشگاه ها

آغاز عرضه مرغ 18 هزار و 500 تومانی در میادین تره بار و فروشگاه ها