مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-28ورزشي

جشنواره های هنری یزد با رویکرد ایجاد جریان فرهنگی برگزار می شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد، هدف از برگزاری دومین جشنواره «خش دلانه» را ایجاد جریان فرهنگی اعلام کرد و گفت: جشنواره های فرهنگی با این رویکرد در شهر جهانی برگزار می شود.

- یزد ـ نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد، هدف از برگزاری دومین جشنواره خش دلانه را ایجاد جریان فرهنگی اعلام کرد و گفت: جشنواره های فرهنگی با این رویکرد در شهر جهانی برگزار می شود.

ونوس عامری در گفتگو با خبرنگار مهر ، هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را ایجاد جریان های فرهنگی در سطح شهر دانست و اظهار داشت: شورای شهر یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در راستای جریان سازی فرهنگی، رویدادهایی را برنامه ریزی کرده اند که یکی از آنها برگزاری جشنواره خش دلانه است.

وی افزود: از گذشته های دور، زبان طنز قالب مناسبی برای بیان آلام و دردهای جامعه بوده و بسیاری از مشکلات به واسطه این زبان در جامعه مطرح و سپس برطرف شده است بنابراین طنز ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ما داشته و مردم نیز به آن علاقه مند هستند.

عامری با اشاره به اهمیت و نقش خانواده در جامعه اظهار داشت: یکی از مهمترین بنیان های جامعه ما بنیان خانواده است که اگر این بنیان مستحکم بوده و روابط در نظام خانواده روابطی قوی و بر اساس اصول مترقی خانواده که در دین ما نیز بسیار به آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های هنری یزد با رویکرد ایجاد جریان فرهنگی برگزار می شود

جشنواره های هنری یزد با رویکرد ایجاد جریان فرهنگی برگزار می شود