مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-28سياسي

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی شخصیت ها و سازمان های استان قزوین


به دنبال ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان، شخصیت ها، نهادها و سازمان های استان قزوین با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه ای شهادت ایشان را تسلیت و تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به دنبال انتشار خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشورمان، شهید محسن فخری زاده شخصیت ها، نهادها، سازمان ها و تشکل های استان قزوین با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن سیاست تروریستی، خبیثانه و ذلیلانه رژیم صهیونیستی عروج این شهید را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت و تبریک گفتند و سرنوشت محتوم رژیم غاصب صهیونیستی را نابودی و فروپاشی دانستند.

از خون پر برکت شهید فخری زاده، ده ها دانشمند هسته ای و موشکی خواهد جوشید در پیام آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین آماده است: با تأثر فراوان، جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند فاخر هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدا و همه داغداران این مصیبت، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

در این پیام تاکیده شده است: کوردلانی که از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و تأثیر جدی آن در مقاومت اسلامی منطقه و جهان به ستوه آمده اند، و در خیال خام خود سعی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی شخصیت ها و سازمان های استان قزوین

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی شخصیت ها و سازمان های استان قزوین