مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-28سياسي

تماس تلفنی وزیر خارجه قطر و هنیه با ظریف/ محکومیت ترور شهید فخری زاده


وزیر خارجه قطر و رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر امور خارجه ایران ترور شهید فخری زاده را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزیر خارجه قطر و رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس های تلفنی جداگانه با دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور را محکوم کردند.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر امشب (شنبه) در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روز گذشته که به شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشورمان منجر شد، مراتب تسلیت خود و دولت قطر را به ظریف اعلام کرد.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در این خصوص اعلام کرد که وزیر خارجه قطر در این تماس تلفنی گفته است در حالی که منطقه به دنبال راهی برای کاهش تنش هاست، ترور شهید فخری زاده سبب شعله ورتر شدن آتش می شود.

وزیر خارجه قطر در ادامه خواستار خویشتنداری و تلاش به منظور یافتن راهکارهای ریشه ای برای حل مسائل باقی مانده شد و وزیر خارجه ایران هم ضمن تشکر از همتای قطری خود به دلیل موضع این کشور در محکومیت ترور شهید فخری زاده، بر استحکام روابط دو کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی وزیر خارجه قطر و هنیه با ظریف/ محکومیت ترور شهید فخری زاده

تماس تلفنی وزیر خارجه قطر و هنیه با ظریف/ محکومیت ترور شهید فخری زاده