مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-28سياسي

دارابی: پرچم توسعه و پیشرفت همچنان در دست نخبگان ایرانی است


معاون امور استان های صداوسیما نوشت: دانشمندان و نخبگان ایرانی پرچم توسعه و پیشرفت را همچنان در دستان پرقدرت خود در اهتزاز برافراشته نگه خواهند داشت و راه شهیدان را پرقدرت تر و مقاوم تر از گذشته دنبال خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، علی دارابی استاد دانشگاه و معاون امور استان های صداوسیما مطلبی با عنوان شهادت هفتمین دانشمند هسته ای ایران با موضوع ترور شهید محسن فخری زاده نوشته که متن کامل آن را در ادامه می خوانید: ترور شهید دکتر محسن فخری زاده عصر جمعه در نزدیکی دماوند توسط تروریست ها زنگ خطر را بار دیگر به صدا در آورد.

با عرض تبریک و تسلیت شهادت این انسان مومن، خداجو، خادم مردم و از طراحان توسعه و پیشرفت کشور به رهبر حکیم انقلاب اسلامی، خانواده عزیز شهید و ملت بزرگ ایران چند نکته مهم و عبرت آموز را درباره این حادثه باید مورد توجه قرار داد: نکته اول: خرابکاری در صنعت هسته ای از جمله نطنز و شهادت 7 تن از دانشمندان هسته ای کشور در این سالها نشان از نفوذ دشمنان در مراکز حساس است.

آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، ارتجاع عرب و نوکران آنها مثل منافقین متهم ردیف اول این جنایات و ترورها هستند و باید از آنان انتقام سخت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارابی: پرچم توسعه و پیشرفت همچنان در دست نخبگان ایرانی است

دارابی: پرچم توسعه و پیشرفت همچنان در دست نخبگان ایرانی است