مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-28سياسي

ازسرگیری عملیات اجرایی احداث مرکز جامع سلامت اقلید پس از وقفه چندساله


رییس شبکه بهداشت اقلید از افزایش تخت بخش های ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) این شهر خبر داد و گفت: با همراهی نماینده و مسئولان مربوطه، پیگیری برای تأمین کمبودهای بهداشت و درمان شهرستان ادامه دارد.

- مسعود جوکار در گفتگو با خبرنگار فارس در اقلید از کادر درمان و بهداشت که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در میدان مقدم دفاع از سلامت جامعه جهاد کردند، قدردانی کرد و از ایثار و گذشت و فداکاری آن ها سخن گفت و از همکاری و همراهی خیران و کمک های بسیاری که در تکمیل و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان ولیعصر (عج) اقلید مانند ICU، CCU و کلنیک ویژه و .

داشتند، تقدیر کرد.

وی تعامل و همکاری اعضای ستاد کرونا شهرستان اقلید و مسؤولان شهرستانی ازجمله امام جمعه، دادستان، فرماندار، فرمانده سپاه، شهرداران و سایر مسؤولان شهرستانی را ارج نهاد و تصریح کرد: باید در کنار هم و باهم برای مقابله با این بیماری و حفظ سلامت مردم همت کرد.

جوکار سپس به برخی از پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقای امکانات بهداشت و درمان شهرستان اقلید طی چندماه گذشته در سطح کشور و استان با کمک نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از اختصاص کمک یک میلیارد و 700 میلیون تومانی وزارتخانه به بیمارستان ولیعصر (عج) و شبکه بهداشت اقلید برای مقابله با بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری عملیات اجرایی احداث مرکز جامع سلامت اقلید پس از وقفه چندساله

ازسرگیری عملیات اجرایی احداث مرکز جامع سلامت اقلید پس از وقفه چندساله