مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-28سياسي

مشارکت بی نظیر مردم و نیکوکاران در پویش «مهر ماندگار»


فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی از مشارکت بی نظیر مردم و نیکوکاران در پویش «مهر ماندگار» خبر داد و گفت: این طرح برای کمک در مناطق محروم کشور آغاز شده است.

- ایلام- فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی از مشارکت بی نظیر مردم و نیکوکاران در پویش مهر ماندگار خبر داد و گفت: این طرح برای کمک در مناطق محروم کشور آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرشاد سهیلی اظهار کرد: پویش مهر ماندگار در لبیک به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا برای کمک مومنان و همدلانه به نیازمندان و مناطق محروم کشور آغاز شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان فقط مشارکت مردمی در این طرح انجام شده و حضور شرکت های صنایع غذایی و شرکت های ارتباطی کشور چشمگیر بوده است.

سهیلی با اشاره به اینکه این پویش با همکاری گروه های جهادی و نیروهای بسیجی و انقلابی در حال برگزاری است، گفت: در این پویش امیدوار هستیم که بتوانیم بیش از 50 هزار سری جهیزیه نوعروسان در مناطق محروم را تامین کنیم.

وی عنوان کرد: توجه ویژه به نسل جوان و اهتمام ورزیدن به این سرمایه های مهم کشور از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: آتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است، مثل بسیجی های جان بر کفی که در سیل و زلزله کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بی نظیر مردم و نیکوکاران در پویش «مهر ماندگار»

مشارکت بی نظیر مردم و نیکوکاران در پویش «مهر ماندگار»