مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-28بين الملل

آفریقای جنوبی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد


آفریقای جنوبی امروز ضمن محکوم کردن ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران، تأکید کرد که کُشتن هدفمند ایرانی ها تأثیر بدی را در پی خواهد داشت.

- آفریقای جنوبی امروز ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران، تأکید کرد که کُشتن هدفمند ایرانی ها تأثیر بدی را در پی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری انگلیسی زبان نیوز 24 ، دولت آفریقای جنوبی امروز شنبه ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد.

نالدی پاندور (Naledi Pandor) وزیر خارجه آفریقای جنوبی با اعلام اینکه این حادثه تروریستی دومین بار در سال 2020 است که به روش مشابهی برای یک شهروند برجسته ایرانی روی می دهد، ترور وی را محکوم و تأکید کرد که کُشتن هدفمند ایرانی ها تأثیر بدی را در پی خواهد داشت.

وی در این خصوص تصریح کرد: علیرغم ادامه هدف گیری ناعادلانه و دخالت خارجی در امور داخلی ایران، خویشتنداری تهران را تمجید می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اگرچه رژیم صهیونیستی رسماً مسئولیت ترور شهید محسن فخری زاده را برعهده نگرفته، این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام شنیع محصول همفکری تل آویو- واشنگتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

آفریقای جنوبی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد