مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-28سياسي

چطور به دورهمی های ایام کرونا «نه» بگوییم/جملات ساده مقابله با چرخه بیماری


هنوز هم خیلی از ما در برابر مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن یا عزا و عروسی دوست و آشنا نمی توانیم مقاومت کنیم و به عبارتی «نه» بگوییم درحالیکه بخش اعظم چرخه ویروس کرونا از طریق همین ارتباطات نزدیک فامیلی و دوستانه منتقل می شود.

- گروه خانواده: دقیقا یادم می آید بعد از عید بود که خاله، خانواده ما و همینطور دیگر خاله ها، دخترخاله ها و پسرخاله ها را برای تولدش دعوت کرد و اتفاقا هم همه به خاطر اینکه نتوانسته بودند ایام عید به دیدن هم بروند و در قرنطینه بودند، با خوشحالی قبول کردند و در مهمانی شرکت کردند .

آن شب همه عادی بودند اما احساس کردیم که شوهر خاله قدری سرماخوردگی دارد و البته خاله هم گفت که همسرش به خاطر کار زیاد دچار خستگی و بی خوابی است و اگرنه مشکل دیگری ندارد.

یک هفته از آن مهمانی گذشت که متوجه شدیم مادر هم دچار تب و لرز زیاد شده و البته خودش اذعان می کرد که سرماخورده اما بعد از کش و قوس زیاد و تست کرونا متوجه شدیم که کرونا گرفته و چون ماه های اول شیوع کرونا هم بود همه ترسیدیم و شوکه شدیم، اما خانواده خاله هم شنیدیم که دچار سرماخوردگی سخت شدند که البته مطرح نمی کردند که همه دسته جمعی کرونا گرفته اند و بعد از آن مهمانی و پس از گذشت ده روز دیگر خاله ها را هم مبتلا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور به دورهمی های ایام کرونا «نه» بگوییم/جملات ساده مقابله با چرخه بیماری

چطور به دورهمی های ایام کرونا «نه» بگوییم/جملات ساده مقابله با چرخه بیماری