مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-28سياسي

واکنش روسیه به ترور شهید فخری زاده


عضو شورای روابط بین اقوام روسیه که زیر نظر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری این کشور فعالیت می کند، در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده گفت: این ترور ناجوانمردانه در خاک ایران نشان می دهد که توسعه علم و تکنولوژی در ایران بسیاری از کشورها را بشدت نگران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اسماعیل شعبانف ضمن ابراز تسلیت ترور فخری زاده به دولت و ملت ایران گفت: واقعا تاسف آور است که دانشمند بزرگی مثل فخری زاده ترور شده است.

وی ترور فخری زاده را واقعه ای نگران کننده خواند و افزود: بویژه این بار اول نیست که چنین تروری درباره دانشمندان ایرانی رخ می دهد و تاکنون چهار یا پنج مورد دانشمندان ایرانی ترور شده اند.

شعبانف خاطرنشان کرد که ترور محسن فخری زاده حامل پیام بسیار مهمی برای ایران است که به فکر تقویت و افزایش امنیت دانشمندان خود و اتخاذ تدابیر بیشتر در این مورد باشند.

وی تصریح کرد: غرب و اسراییل نمی خواهند علم در ایران پیشرفت کند و ممکن است به هر اقدام یا جنایت برای توقف پیشرفت این کشور متوسل شوند.

بعدازظهر دیروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به ترور شهید فخری زاده

واکنش روسیه به ترور شهید فخری زاده