مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-28سياسي

همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی نمایان است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: خوشبختانه همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی نمایان است و طرح جامع کنترل اجتماعی در لرستان به خوبی در حال انجام است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: خوشبختانه همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی نمایان است و طرح جامع کنترل اجتماعی در لرستان به خوبی در حال انجام است.

محمود ثمینی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز هشتم آذرماه برگزار شد، شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده را به ملت ایران و خصوصاً مردم لرستان تسلیت گفت.

وی با اشاره به شخصیت علمی و برجسته شهید فخری به ابداع و تولید کیت های تشخیص بیماری کرونا توسط وی و همکارانش اشاره کرد و افزود: درحالی که کشورهای دیگر علی رغم درخواست مکرر از ارائه کیت مذکور به ایران امتناع کرده بودند، با تلاش این شهید بزرگوار و همکاران وی توانستیم به مرحله تولید داخلی و صادرات این محصول برسیم که امیدوارم راه این شهید بزرگوار توسط دیگران ادامه پیدا کند و روح بلندش با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا به قدر دانی رییس جمهور از عموم مردم بابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی نمایان است

همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی نمایان است