مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-28اقتصادي

ممسنی، رکوردار سامانه بارشی فارس طی 24 ساعت گذشته/ عدم وجود سد، عامل هدررفت آب


شهرستان ممسنی با 78/9 میلیمتر، بیشترین درصد بارندگی سامانه اخیر بارشی استان فارس را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، طی دو روز گذشته، این شهرستان، بیشترین میزان بارش را در میان شهرستان های استان فارس داشته است.

فرماندار ممسنی، در گفتگو با خبرنگار فارس در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه مبنای اشتغال در شهرستان ممسنی کشاورزی و دامداری است، بارندگی اخیر، نقش بسزایی در بهبود شرایط این حوزه دارد.

داوود ایوبی افزود: شهرستان ممسنی در بارش های اخیر، با78/9 بارش، بیشترین میزان بارندگی در سطح استان فارس را داراست و تا کنون، منطقه فهلیان با 159و مرکز شهر نوراباد با125 میلیمتر بارندگی، از بالاترین سطح بارندگی برخوردار می باشند.

فرماندار ممسنی ضمن اشاره به فرارسیدن فصل کشت گندم و جو در این شهرستان، به خبرنگار فارس گفت: در یک ماه آینده کشاورزان کشت خود را آغاز می کنند و قطعاً این بارندگی علاوه بر تقویت ذخایر آب های زیرزمینی، تاثیر فراوانی بر افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در سراسر شهرستان نیز خواهد داشت.

ایوبی اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان ممسنی با 161/2 میلی متر بیشترین میزان بارندگی سال زراعی جاری را به خود اختصاص داده است که پس از سپیدان در جایگاه دوم استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممسنی، رکوردار سامانه بارشی فارس طی 24 ساعت گذشته/ عدم وجود سد، عامل هدررفت آب

ممسنی، رکوردار سامانه بارشی فارس طی 24 ساعت گذشته/ عدم وجود سد، عامل هدررفت آب