مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-28اقتصادي

تحقق 100 درصدی برنامه صدور پروانه حد مجاز آلاینده ها محصولات کشاورزی در لرستان


مدیرکل استاندارد لرستان از صدور 10 پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی استان در هفته اول آذرماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان از صدور 10 پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی استان در هفته اول آذرماه سال جاری خبر داد.

مرضیه قنبریان امروز هشتم آذرماه، اظهار کرد: پروانه کاربرد علامت استاندارد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در دومین سال متوالی در استان لرستان، با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی برای محصولات کشاورزی تولید شده در این استان صادر شد.

وی تصریح کرد: صدور این پروانه ها در راستای کاهش استفاده از سموم و آلاینده های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی به میزان استاندارد و حد مجاز به منظور افزایش کیفیت و سلامت این محصولات، برای محصولات تولیدی روستایی استان صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی پس از ممیزی و بررسی انواع محصولات و مناطق کشاورزی در سطح استان و با تایید کلینیک گیاه پزشکی و شرکت بازرسی فنی استاندارد، موارد در کمیته علائم اداره کل با حضور اعضای مربوطه مطرح شد و پس از بررسی مستندات از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی، برای ده محصول شوید، گوجه فرنگی، باقلا سبز، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی برنامه صدور پروانه حد مجاز آلاینده ها محصولات کشاورزی در لرستان

تحقق 100 درصدی برنامه صدور پروانه حد مجاز آلاینده ها محصولات کشاورزی در لرستان