مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-28سياسي

واکنش هیات های مذهبی و مداحان به ترور شهید فخری زاده


هیأت های مذهبی، مداحان اهل بیت و شاعران آیینی، ترور شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کردند و از نیروهای نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی حادثه تروریستی دیروز و شهادت دکتر فخری زاده دانشمند برجسته کشور توسط دشمنان اسلام، انقلاب و ایران، نهیأت های مذهبی، مداحان اهل بیت و شاعران آیینی، این اقدام را محکوم کردند.

هیأت رزمندگان اسلام هیأت رزمندگان اسلام در پیامی ترور شهید محسن فخری زاده را توسط گروه های تروریستی محکوم کرد و از نیروهای نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر آن شد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم رب الشهدا و الصدیقین مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا خبر شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه دانشمند هسته ای و مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری زاده؛ توسط عمال استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی غمی سخت و جانکاه است.

شهید والا مقام فخری زاده در سال های دفاع مقدس جان خویش را بدون هیچ چشم داشتی در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، در طبق اخلاص گذاشت و در دوران پس از آن نیز با بهره گیری از نبوغ و استعدادهای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هیات های مذهبی و مداحان به ترور شهید فخری زاده

واکنش هیات های مذهبی و مداحان به ترور شهید فخری زاده